• Podręczniki 2022/2023

• Tytuły i autorzy podręczników , których nie finansuje dotacja podręcznikowa i muszą być zakupione przez rodziców -  j.niemiecki w klasach 4,5,6  oraz religia we wszystkich klasach.  W klasach 7 i 8 podręczniki z  j.niemieckiego  są  kupowane  przez szkołę w ramach dotacji podręcznikowej. Informacja jest zawarta w zakładce praca szkoły / podręczniki  w roku szkolnym 2022/2023 oraz w pliku do pobrania Podreczniki_i_cwiczenia_j.niemiecki_i_religia.docx
            Podręczniki i ćwiczenia z pozostałych przedmiotów zapewnia szkoła.

• ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

• Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2021/2022 odbędzie się w sali gimnastycznej:

• dla klas 1 - 3 o godz. 8.00
            • dla klas 4 - 8 o godz. 9.00
              Po uroczystości w sali gimnastycznej odbędą się spotkania z wychowawcami klas i rozdanie świadectw w klasach.  Odjazd autobusu planowany jest na godzinę 10.30
          • Na lekcjach techniki

• Uczniowie klas IV na zakończenie kursu na kartę rowerową wykonali na lekcjach techniki makiety skrzyżowań i drogowe koła fortuny. Zapraszamy do obejrzenia galerii prac dzieci.

• Sukcesy matematyczne najmłodszych

• Sukcesami w dziedzinie matematyki mogą się poszczycić uczniowie najmłodszych klas. W konkursie matematycznym o zasięgu międzyszkolnym „Mogę więcej” wzięło udział 74 uczniów klas drugich z różnych szkół. Organizatorem wydarzenia była SP w Dobrczu. Dzieci z naszej szkoły odniosły niebywały sukces:
            Adam Brol z klasy 2a zajął pierwsze miejsce
            Ewa Gaweł z klasy 2a miejsce trzecie
            Zosia Spionkowska z klasy 2b otrzymała wyróżnienie.
            Ogromne gratulacje dla naszych małych matematyków. Ewa Gaweł z klasy 2a została zaproszona na uroczystą galę rozdania nagród w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym Kangur 2022. Uczennica osiągnęła bardzo dobry wynik, który pozwolił jej stanąć w szeregu z najlepszymi młodymi matematykami na świecie. Gratulacje dla Ewy, czekamy na kolejne sukcesy

• Klasy 1-3 na wycieczce w Ciechocinku

• Ogrody kwiatowe, tężnie, wiatrówki, konie, powozy, kiełbaska ogniskowa a to wszystko dla dzieci szkoły z Żołędowa. Wycieczka klas I-III - Ciechocinek, Ranczo pod Olszynką.

WIĘCEJ FOTOGRAFII W GALERII ZDJĘĆ.

• DZIEŃ JĘZYKA ANGIELSKIEGO

• Zorganizowanie Dnia Języka Angielskiego w naszej szkole okazał się przysłowiowym „strzałem w 10”. Nasza szkoła gościła w tym dniu znane postacie ze świata filmu, literatury czy historii krajów anglojęzycznych. Mogliśmy spotkać się z Michaelem Jacksonem, Johnem Lenonem, podać rękę Charliemu Cheplinowi, zrobić sobie zdjęcie ze Statua Wolności czy z Facetami w Czerni. Przenieśliśmy się w czasie widząc spacerujące po korytarzu księżniczki i towarzyszące im książęta. Spotkaliśmy też mieszkańców Hogwartu. Mogliśmy poczuć się niemal jak gwiazda Hollywood pozując do zdjęć na ściance.

Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i pomoc a uśmiech na Waszych twarzach to dla nas najlepsza nagroda.

• Egzamin na kartę rowerową

• Po zdanym pisemnym egzaminie uczniowie klas 4 zmagali się z egzaminem praktycznym na kartę rowerową. Było to dla wielu emocjonujące przeżycie. Radość sprawiał pozytywny wynik egzaminu. GRATULUJEMY NASZYM ROWERZYSTOM  i ŻYCZYMY BEZPIECZNEJ JAZDY!

• Wycieczka do Sopotu

• 8 czerwca uczniowie klas 5, 6 i dziewczęta z klasy 7a  podczas szkolnej wycieczki skierowali swój azymut na Sopot. Rozpoczęliśmy od  spaceru ulicą Bohaterów Monte Cassino popularnym „Monciakiem”. Kolejne punkty  to: Krzywy Dom, Grand Hotel i molo. Drewniany pomost w głąb morza nazywamy molem jest  najdłuższym w Europie i liczy ponad 500 metrów. Spacer pomostem,  powiewy morskiego wiatru i szum morza w towarzystwie licznych turystów to rychły znak zbliżających się wakacji. Marsz brzegiem Morza Bałtyckiego po plaży to kolejny etap wycieczki. Słoneczna kąpiel oraz powiewy morskiej bryzy pozwoliły wszystkim na relaks i zapomnienie trudów mijającego roku szkolnego. Naładowani pozytywnymi myślami, widokami wszyscy powróciliśmy do Żołędowa. Opiekunowie wycieczki: p.M.Durałek i p.A.Garczewska - Pawlik. Serdecznie dziękujemy za pomoc w opiece nad uczniami  p.M.Mani i p. M.Trzaskacz (mamie Justynki i Wojtka)

• Wycieczka Fojutowo – Nadleśnictwo Woziwoda

• 7 czerwca klasy 4A i 4B wybrały się do Fojutowa by poznać historię akweduktu, podziwiać krajobraz z wieży widokowej i wziąć udział w „Rajdzie gokartów." Mistrzem rajdu został niepokonany Adam Jakowiec, a Wicemistrzynią Julia Skrzeszewska. Gratulujemy!

Po rajdzie mieliśmy możliwość poznania sekretów lasów polskich podczas zajęć z panią edukatorką z Nadleśnictwa Woziwoda. Ciekawostką był ul, którego pracowitych mieszkańców mogliśmy obserwować od środka.

• Dziękujemy

• Składamy najserdeczniejsze podziękowania firmom:

,,Hurt-Detal Piotr Kopczyński,,

,, SERWAL Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,, PPHU

,,MIZAR,, Mirosław Brązkiewicz,,

,,ABER,, SP. Z O.O

za pomoc w organizacji Dnia Dziecka w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Żołędowie

Dyrektor, grono pedagogiczne oraz pracownicy szkoły

• DZIĘKUJEMY ZA DZIEŃ DZIECKA

• Serdecznie dziękujemy za ten dzień Radzie Rodziców Szkoły w Żołędowie w tym szczególnie Paniom Katarzynie Kilijańczyk, Annie Wolf i Katarzynie Górskiej oraz Panu Dariuszowi Leszczyńskiemu, Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy, Ochotniczej Straży Pożarnej w Osielsku, Nauczycielom i Pracownikom Szkoły.

Razem spowodowaliśmy uśmiechy na twarzach dzieci.

• FESTYN NA DZIEŃ DZIECKA

• 1 czerwca hucznie obchodziliśmy Dzień Dziecka. Zapraszamy do relacji fotograficznej z festynu przygotowanego dla uczniów naszej szkoły. (więcej fotografii w galerii zdjęć)